torsdag 10 februari 2011

FRÅGESTUND

Reglerna är enkla:
Ni frågar
Jag svara!
SÅ FRÅGA PÅ.

7 kommentarer:

  1. vad önskar du dig mest av allt just nu?:)

    SvaraRadera
  2. favvo färg?
    favvo maträtt?
    mellannamn?
    bästa vän?
    bästa händelse?
    :):) <33

    SvaraRadera
  3. Hund elleh Katt?
    Sommar elleh vinter?
    string eller vanliht?(a)
    bada elleh sola?
    varför är du så grymt fin?<3
    vad tyckewr du om mig?<3
    hade livet vait bättre utan mig?
    blogg.se ewllehr blogger?
    vars vill du pierca dig?
    ska din kille vara sööt eller snygg?
    PUSS och KRAM<3

    SvaraRadera
  4. Hej här kommer några snabba frågar:

    Vad väljer du att skriva om, vad väljer du inte att skriva om?

    Kan du känna tvång att blogga?

    Kommer du ha frågestund nån fler gång?

    SvaraRadera

Tre ord, JAG ÄLSKAR KOMMETARER!

*En komenter är mer än ord. Kan leda till förbättring eller motsats. Jag tar järna emot kretik med förklaring.

Puss och kram ;*