måndag 25 april 2011

Nija detta känns inte som en tumme upp...

Skola i morgon!!!
jaa fett kul!!!
Nej nej, i morgon drar allvaret igen igen. Skärpning. Proteinarbetet som jag tjatat så mycket om här på bloggen ska in, sen redovisning på de. Sen ska jag bara säga en sak om skolan när jag ändå är inne på ämnet! Var håller min svenska novell hus? jag lämna juh in den före sportlovet?! Jag vill ha tillbaka den nu. 
jaja, nyss målat naglarna blev franskmanikyr ^^

Känslan för att fara till skolan i morgon... typ en läskig brud känslan... (från att jag såg på Fyra bröllop om de nu heter så?)


1 kommentar:

  1. sjuukt frän bild dullflikkan min<3
    Ingen bild på naglarna? <3
    Inteee taggad på skola<3
    Puss:)

    SvaraRadera

Tre ord, JAG ÄLSKAR KOMMETARER!

*En komenter är mer än ord. Kan leda till förbättring eller motsats. Jag tar järna emot kretik med förklaring.

Puss och kram ;*