måndag 30 juli 2012

Massa bilder, tältning, bad och dåligt med internet!

Internet bah dog!
När internet dör och inte kommer tbx hamnar man i ett desperat tillstånd. Det blir jobbigt psykiskt. He går fan inte å sova dåå inte!!! 
Sen bah "nu ska vi till havet!!" ojojoj alltså, sov några timmar på stranden, skönt vare! Sen så då drog jag ännu längre in i skogen där man knappt kan skicka sms.... Men det var trevligt eller hur tjejer? Tältning i Dammsjön men Amanda I och Frugan;**<33 Mycket mycket, väldigt trevligt vare. Trotts regn å resten utav gänget banga! Jeekla tröööökmånsar! Sen igår: "vi bangar inte, YOLO!" sen simma vi över heeeela sjön! jobbigt? jao, men de vare värt det. Sen där vi tälta vare en sällskapsjuk fiskegubbe som inte kunde lämna oss i fred... han skulle göra upp eld åt oss, peka vars tälte skulle så osv osv... sen komme han tbx dagen efter å börja snacka... ojojoj asså!
Komme mig hem igår hade tänk å sova tidigt men.... vi vet juh alla hur det brukar sluta när man säger så... hehee blev 9 timmar senare mot för vad jag hade täkt mig. Trött nu?? jaa! Kanske har man sovit 2timmar? niceee. Varmt vare igår (i natt) gick juh inte å vistas inomhus! 
He blev kanske lite flummigt detta inlägg?


























 Fiskegubben!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tre ord, JAG ÄLSKAR KOMMETARER!

*En komenter är mer än ord. Kan leda till förbättring eller motsats. Jag tar järna emot kretik med förklaring.

Puss och kram ;*