torsdag 2 augusti 2012

Händelserikt

 Moppe och vänner
Igår drog jag till stan för å möta upp Amanda E och Julia G sedan vidare å handlade lite. En virrig körning till Nydala, vägarbeten gör mig galen! Träffade massa sköna pers där å folket grillade å skrattade. En sväng till Sjösala "spökhus" (en övergiven gammal stuga) va väl spännande sådär.... sen blev he skräckfilm hos en. De va några mesiga grabbar med som satt ner eller mindre bakom en kudde under hela filmen. jajaah trevligt vare! skönt å hitta på någe. Jag Julia och Amanda stack sedan vidare till Donken å käkade lite nattmat. Sen sov vi hos julia, lite spontant direkt vi vaknat stack vi tbx till stan för å överraska några polare. Sköjjigt... asså 







1 kommentar:

Tre ord, JAG ÄLSKAR KOMMETARER!

*En komenter är mer än ord. Kan leda till förbättring eller motsats. Jag tar järna emot kretik med förklaring.

Puss och kram ;*