tisdag 21 augusti 2012

Vart ska man börja?

Ordentligt ryck sista veckan utav lovet
Nästan panikpåhitt utav aktiviteter sista veckan för att hinna så mkt som möjligt. Liksom man är i gån i början av sommaren med att göra saker men sen blir man lat å hemvan å bah chillar och gör allt i sin egen takt. Sen i slutet kommer man på massa som man hade velat göra å då blire hektiskt. Eller äre bara jag?
Jaja va massa med polarna å gjorde e ena och de andra. Nu är skolan igång också igen. Inte liten längre fan. Gymnasiet å grejer!!! WOHOOO! Sam på Draggen blev det. schemat blev också ganska så bra. Slutar hyfsat tidigt varje dag. Sen vare det här med grabbarna, 5 stycken av 32. Vi få la se hure går. 
Jahapp de va väl lite kort... just för tillfället sitter jag å knaprar i mig utgången choklad... men men va gör man inte när man är godissugen.... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tre ord, JAG ÄLSKAR KOMMETARER!

*En komenter är mer än ord. Kan leda till förbättring eller motsats. Jag tar järna emot kretik med förklaring.

Puss och kram ;*