lördag 16 augusti 2014

Mildamakter vad svårt det är att komma ihåg

Har redan brutit löftet om att blogga dagligen... gg!
Jaja igår var jag och hjälpte mamma att tvätta, så tillbringade dagen i tvättstugan med henne och däremellan i bilen för att träna mina bilkörnings skills;) Gick hur som bättre första gången jag körde... denna gick lite sämre men jag lyckades få till en bra parkering iaf.

Idag lever vi med spänning och förväntning inför kvällen då det ska bli storfest i en bygdegård hyfsat nära mig. Var ett bra tag sedan någon vågade styra fest där. Är taggad till 100, vilket var sjukt länge sedan jag var, har inte haft någon motivation till att festa.

Tänkte iaf bjuda på lite bilder i detta inlägg från några höjdpunkter i sommar ...
(usel bildkvalité då jag endast fotat med mobilen i sommar XD)

Första höjdpunkten var absolut DREAMHACK!





Tältning i Dammsjön




Massa festande






Nya vänner


Byviken


Övik


Poolparty


LOL


Holmön (snodde bilden sårrii)


Sundsvall





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tre ord, JAG ÄLSKAR KOMMETARER!

*En komenter är mer än ord. Kan leda till förbättring eller motsats. Jag tar järna emot kretik med förklaring.

Puss och kram ;*